> Buku Doa Amalan Harian Customize | Cute Creative Creation

Saturday, January 25, 2014

Buku Doa Amalan Harian Customize


Produk pertama yang dihasilkan Cute Creative Creation masih mendapat sambutan hangat oleh bakal-bakal pengantin, bride to be  yang mencari doorgift / cenderahati untuk majlis perkahwinan mereka.  

Tak kurang juga ibu bapa yang baru menerima baby baru yang mencari idea door gift untuk majlis akikah, cukur jambul berendoi dan majlis kesyukuran untuk baby mereka. Antara penempah terbanyak. Design buku doa yang comel mengikut citarasa pelanggan antara keistimewaan doorgift buku doa ini, 

Buku Doa Amalan Harian ini juga di tempah oleh mereka-mereka untuk sumbangan ikhlas kepada para pelajar, tetamu majlis tahlil dan juga anak-anak yatim.  

Alhamdullilah.. Dalam kita meraikan kegembiraan, kita juga mendapat manfaat dengan menyumbangkan Buku Doa Amalan Harian kepada tetamu majlis kita.. Mudah-mudahan hidup kita semakin diberkati Allah..

Selain menjadi doorgift terkini yang semakin popular dan mendapat permintaan tinggi, buku doa amalan harian yang dibawa balik oleh setiap tetamu majlis anda juga membawa 1001 kebaikan dan manfaat. =)


No comments:

Juga Menarik

Related Posts with Thumbnails